Klientów będziemy obsługiwać godzinę krócej niż dotychczas. Przed skróceniem czasu pracy sprawdziliśmy, kiedy klienci najczęściej odwiedzają nasze placówki. Największe natężenie ruchu jest w godzinach od 10.00 do 12.00. Po południu liczba osób odwiedzających ZUS maleje, a po godzinie 17.00 sale obsługi są prawie puste – informuje Wojciech Dyląg, regionalny rzecznik prasowy ZUS w województwie podkarpackim. Osoby odwiedzające nasze placówki nadal muszą używać maseczek ochronnych zasłaniających nos i usta, a także zachować odpowiedni dystans.
CZYTAJ TAKŻE: Bardzo niski stan wody w Jeziorze Solińskim! [ZDJĘCIA]
Nie chcesz czekać, albo nie zdążysz?
- Klienci, którzy nie chcą czekać w kolejce, mogą wcześniej taką wizytę w ZUS zarezerwować przez Platformę Usług Elektronicznych ZUS lub zrobić to telefonicznie. Aby umówić wizytę w oddziale w Rzeszowie lub placówce w Mielcu, Stalowej Woli, Tarnobrzegu, Jarosławiu, Leżajsku, Przeworsku, Przemyślu i Lubaczowie należy zadzwonić pod numer 17 867 50 28, natomiast w oddziale w Jaśle oraz inspektoratach w Brzozowie, Dębicy, Krośnie i Sanoku - pod numer 13 443 79 08 – dodaje rzecznik.
Klienci ZUS mogą również załatwiać swoje sprawy bezpiecznie i wygodnie podczas e-wizyty bez wychodzenia z domu. Aby spotkać się on-line z pracownikiem ZUS wystarczy mieć dostęp do internetu, urządzenie z kamerką np. smartfon, tablet lub komputer (szczegóły na www.zus.pl).
Polecany artykuł: