Znalazł robaka w pistacjach popularnej marki

i

Autor: @lisia_rodzinka/TikTok

TikTok

Znalazł robaka w pistacjach popularnej marki. „Przepraszam, ale ja bym wolał wiedzieć”

2025-06-05 9:46

W serwisie TikTok popularnym stało się nagranie, na którym autor opowiada o znalezieniu robaka w kokonie w pistacjach popularnej marki. - Jeśli nie chcesz sobie obrzydzić pistacji to lepiej przewiń dalej – mówi mężczyzna. Produkt jest dostępny w sieci sklepów Lidl. Mamy ich odpowiedź na opublikowane nagranie.

Robak w pistacjach popularnej marki

To nie pierwszy raz, jak w produktach z popularnych marketów, klienci znajdują żywe, martwe robaki, lub nawet przecięte na pół jaszczurki. O podobnym znalezisku poinformował Mateusz z profili Lisia Rodzinka na TikToku.

Kupiliśmy sobie, już po raz kolejny, pistacje z Lidla i słuchajcie, w życiu bym się tego nie spodziewał. Tyle pistacji zjadłem i pierwszy raz coś takiego! Zobaczcie, co tu jest. Martyna to prawie że przegryzła – mówi mężczyzna, pokazując ukrytego w pistacji robaka.

Kobiecy głos w tle wyjaśnia, że przy otwieraniu było czuć, że skorupka nie chce się oderwać od pistacji.

To jest kokon. […] To jest obrzydliwe. Tak mnie to obrzydziło, że ja nie wiem, czy kiedykolwiek w życiu dotknę pistacji. Całe szczęście to nie był żywy robak. Chyba nie jest żywy, bo był w kokonie więc może dopiero zacznie się ruszać. Przepraszam, jeśli komuś obrzydziłem pistacje, ale ja bym wolał wiedzieć, że coś takiego mogę znaleźć – podsumował mężczyzna.

Mamy odpowiedź Lidla

Autor nagrania wspomina, że produkt zakupił w sieci Lidl. Skierowaliśmy więc pytania do biura prasowego firmy i otrzymaliśmy odpowiedź.

Naszą podstawową misją, na której budujemy działalność operacyjną, jest zapewnianie klientom produktów wysokiej jakości, w niskiej cenie, wyprodukowanych w sposób zrównoważony. Dbamy również o to, aby nasza oferta była dla klientów atrakcyjna oraz konkurencyjna - informuje Aleksandra Robaszkiewicz, dyrektorka ds. Coporate Affairs i CSR Lidl Polska

W odpowiedzi czytamy, że „w przypadku wątpliwości czy uwag dot. produktu, zachęcamy klientów, aby skontaktowali się z naszym Działem Obsługi Klienta w celu dokładnego zbadania i wyjaśnienia sprawy. Można to zrobić telefonicznie lub poprzez formularz zgłoszeń”.

Nasz zespół poprosi klienta o szczegółowe dane (m.in. datę zakupu, nr partii produktu), wyjaśni zdarzenie oraz zaproponuje rozwiązanie. Bez tych danych trudno jest szerzej przeanalizować temat – dodaje Aleksandra Robaszkiewicz.

Niemieckie drzewa w Warszawie! "W Polsce takich nie ma"