McDonald's rezygnuje z popularnego rozwiązania. Spora zmiana dla klientów
Współpraca popularnej sieci restauracji fast-food z firmą IBM rozpoczęła się w 2021 roku. Testowano rozwiązania, które przy użyciu sztucznej inteligencji ułatwiały klientom dokonywanie zamówień w punkcie drive-thru. To jednak już koniec, przynajmniej na ten moment. Światowy gigant poinformował o zakończeniu współpracy.
Opracowany przez firmę IBM system ma zostać wycofany z restauracji jeszcze w lipcu. Jak się jednak okazuje, możliwe, że firma w przyszłości będzie kontynuowała testowanie rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji. Pod koniec ubiegłego roku McDonald’s podpisał umowę z Google. Wielce prawdopodobne jest zatem, że klienci popularnej restauracji będą mieli jeszcze okazje na styczność z rozwiązaniami związanymi ze sztuczną inteligencją.
Co ciekawe, możliwości generowane przez AI mogą być pomocne przy ulepszaniu aplikacji mobilnej, a także samoobsługowych punktów służących do zamawiania jedzenia. Na sztucznej inteligencji mają także skorzystać osoby zarządzające firmą, które odpowiedzialne są za prowadzenie analizy biznesowej.
ZOBACZ: NAJWYŻSZY BUDYNEK MIESZKALNY W POLSCE - OLSZYNKI PARK
Polecany artykuł: