Aldi szykuje spore zmiany dla klientów. Drukowane broszury przejdą do historii?
Klienci sieci sklepów Aldi muszą przygotować się na dosyć poważne zmiany. Jak donosi serwis dlahandlu.pl, firma ma w planach całkowitą rezygnację z drukowanych broszur. Potrzebuje jednak czasu na fazę testową, aby zobaczyć, jak zareagują na to klienci informuje – możemy przeczytać na portalu.
A jak pokazują doświadczenia z zagranicy, proces ten może nie należeć do łatwych. W 2023 roku w Niemczech sieć Rewe także postanowiła zrezygnować z broszur reklamowych i nie zostało to przyjęte pozytywnie. Konsumenci byli wyraźnie niezadowoleni i nie godzili się na tę rewolucję.
Polecany artykuł:
Kiedy należy się spodziewać zmian w sklepach?
Na razie w planach są testy nowego rozwiązania. Ich rozpoczęcie jest planowane na 19 sierpnia. W ostatnim czasie została przeprowadzona digitalizacja w licznych oddziałach sieci.
Aldi od kilku lat podejmuje działania na rzecz zrównoważonego rozwoju. Broszury dyskontu liczące ponad 30 stron są prawie dwukrotnie obszerniejsze niż broszury innych sprzedawców detalicznych. Potencjał oszczędności jest zatem prawdopodobnie większy – czytamy na portalu dlahandlu.pl.
ZOBACZ: TE POLSKIE IMIONA MOGA ROZBAWIĆ OBCOKRAJOWCÓW. W ICH JĘZYKU ZNACZĄ ZUPEŁNIE CO INNEGO