Nowe sklepy w Polsce. Czy zagrożą handlowym gigantom?
Jak przekazuje portal wiadomoscihandlowe.pl, grupa Eurocash planuje wprowadzić na polski rynek sieć „Moje sklepy”. Jak czytamy, pod względem wielkości, na starcie ma ustępować jedynie handlowym gigantom – Biedronce i Lidlowi.
Grupa Eurocash zamierza zrobić poważną konkurencję dominującym w Polsce dyskontom handlowym. Sieć „Moje Sklepy” ma powstać na bazie trzech marek, którymi obecnie zarządza firma. To sklepy franczyzowe i placówki partnerskie, funkcjonujące pod szyldami Euro Sklep, Groszek i abc.
Nowa sieć według prognoz szybko pojawi się w czołówce punktów handlowych w Polsce. Wiadomości Handlowe podkreślają, że w całym kraju funkcjonowało ponad 10 tysięcy placówek pod takimi nazwami. Zostaną one połączone w jedną sieć i będą funkcjonować pod nazwą „Moje Sklepy”.
Jak czytamy na portalu wiadomoscihandlowe.pl, Przychody ze sprzedaży placówek tworzących Moje Sklepy za rok 2022 r. Eurocash szacuje na 20 mld zł — za Biedronką i Lidlem, powyżej Dino i Żabki. To szacunki wykonane w oparciu o dane dla 4 tys. placówek Abc, Groszek i Euro Sklep.
ZOBACZ: ZORZA POLARNA NA PODKARPACIU. TE ZDJĘCIA NAPRAWDĘ ROBIĄ WRAŻENIE!