Rzeszów: MPEC zmienia sposób obsługi klientów

2020-03-23 12:23 A.Z.
a
Autor: Pixabay

Rzeszowskie Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej zmienia zasady obsługi. Wszystkie sprawy załatwicie, ale nie osobiście.

Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Rzeszowie poinformowało, że w celu ograniczenia ryzyka rozprzestrzeniania się epidemii koronawirusa oraz w trosce o zdrowie pracowników, że od 12 marca, do odwołania, zmienia się sposób obsługi Klienta.


Wszystkie sprawy związane z obsługą Odbiorców możecie zgłaszać telefonicznie, a korespondencję listową umieszczać w skrzynce pocztowej znajdującej się przy wejściu głównym do budynku administracyjnego przy ul. Staszica 24.

W sytuacji, gdy sprawy nie uda się nam rozwiązać telefonicznie lub e- mailowo, MPEC ustali dla was indywidualny i dogodny sposób załatwienia sprawy. Jednocześnie zarząd prosi o ograniczenie bezpośredniego kontaktu ze służbami.

Jak rzeszowianie spędzają kwarantannę?

Rozwijamy nasz serwis dzięki wyświetlaniu reklam.

Blokując reklamy, nie pozwalasz nam tworzyć wartościowych treści.

Wyłącz AdBlock i odśwież stronę.