Startuje trzecia odsłona akcji "Szkoły Pełne Talentów"
Razem z początkiem września wystartuje akcja prowadzona przez Lidl Polska "Szkoły Pełne Talentów". Od 19 sierpnia trwa nabór szkół, które chciałyby wziąć udział w trzeciej edycji inicjatywy. Na czym polega akcja? W jej ramach Lidl Polska doposaża placówki, które zgłoszą się do niej, w różnego rodzaju sprzęty. Do tej pory, jak podają wirtualnemedia.pl, we wszystkich edycjach inicjatywy "Szkoły Pełne Talentów" udział wzięło ponad 10 400 szkół. Co więcej, w ramach akcji do szkół trafiło ponad 60 tys. nagród o łącznej wartości ponad 35 mln zł.
Tegoroczna odsłona akcji „Szkoły Pełne Talentów” jest w sumie trzecią z kolei. Jest to efekt działań firmy Lidl Polska, która chce pracować nad polepszaniem warunków, w jakich uczą się polskie dzieci i młodzież. Stąd kolejny rok z akcją, która gwarantuje atrakcyjne nagrody i sprzęty.
Dodajmy, że w tej edycji udział mogą brać szkoły podstawowe, ogólnokształcące, branżowe oraz techniczne. Rejestracja chętnych do wzięcia udziału w akcji potrwa do 17 listopada.
Przypomnijmy, że w poprzednich dwóch edycjach akcji "Szkoły Pełne Talentów" jej twarzami byli Anna i Robert Lewandowscy. W tym roku wygląda na to, że współpraca pary z Lidl Polska nie została podjęta.
Plan na wyjazd w Bieszczady. Które miejsca musisz odwiedzić?
Zobacz więcej w naszej galerii!
Polecany artykuł: