Problemy z działaniem aplikacji Biedronka. Konieczna aktualizacja
Klienci Biedronki korzystający z mobilnej aplikacji sklepu kilka tygodni temu otrzymali nową wersję. Zaznaczano wówczas, że starsza aplikacja przez jakiś czas będzie jeszcze działać, ale aktualizacja będzie jednak koniecznością. I tak się też dzieje. Klienci narzekający na niedziałanie aplikacji Biedronka muszą pobrać nową wersję, a wówczas będą mogli korzystać z oprogramowania zawierającego sporo nowości.
Co trzeba konkretnie zrobi? Konieczne jest zaktualizowanie aplikacji do najnowszej wersji. Ta czynność jest bardzo prosta i nie wymaga specjalnych umiejętności. Jeżeli korzystamy z telefonu z systemem Android powinniśmy przejść do Google Play, a w przypadku smartfona z iOS do App Store. Następnie konieczne będzie wyszukanie aktualnego oprogramowania i kliknięcie przycisku Aktualizuj. To w zasadzie wszystko. Ta czynność sprawi, że zyskamy obowiązującą aplikację, z której będziemy mogli swobodnie korzystać.
Po przejściu do zaktualizowanej aplikacji ujrzymy nowy wygląd. Konieczne będzie zaakceptowanie zmienionego regulaminu. Następnie będziemy mogli już w pełni korzystać z aplikacji i jej nowych funkcji. Co się zmieniło? Przede wszystkim zyskała nowy interfejs dostosowany do ekranów o większej rozdzielczości. Klienci Biedronki mogą być także pozytywnie zaskoczeni listą zakupów, która pojawiła się w aplikacji.
ZOBACZ: W TYCH ZAWODACH PRACUJE NAJWIĘCEJ PSYCHOPATÓW. TWOJA BRANŻA JEST NA LIŚCIE?
Polecany artykuł: