Podpułkownik Brett Lea brał udział w misjach armii amerykańskiej w Iraku i Afganistanie. W Rzeszowie opowie m.in. o strategii komunikacji z mediami i społecznością lokalną w trakcie trwania konfliktów zbrojnych.
Dezinformacja w czasie misji wojskowej
Rozmowę z podpułkownikiem przeprowadzi Bartosz Staniszewski, szef agencji Brandfeed, która prowadziła komunikację między oddziałem stacjonującym w Polsce, a mediami.
- Jednym z kluczowych tematów naszej rozmowy będzie kwestia dezinformacji i wyzwań związanych z komunikacją w trakcie trwania misji. W dobie mediów społecznościowych wojna toczy się nie tylko na polu bitwy, ale także w sferze informacyjnej. W tym kontekście problem fake newsów jest bardzo widoczny – mówi Bartosz Staniszewski.
Spotkanie z podpułkownikiem odbędzie się 16 września do Hotelu Bristol w Rzeszowie.
- Fake newsy są coraz poważniejszym zagrożeniem - dodaje dr hab. Dariusz Tworzydło prof. UW, organizator i pomysłodawca Kongresu PR. - Docierają do odbiorców niezwykle szybko. Bywa że wypierają prawdziwe informacje. Często są one od nich ciekawsze. Podczas Kongresu będziemy mówili o tym jak nieprawdziwe informacje kreują poglądy i opinie