- Burger King otwiera swoją pierwszą restaurację w Rzeszowie, w Millenium Hall, wzbogacając ofertę gastronomiczną miasta.
- Wielkie otwarcie 18 grudnia zapowiada liczne atrakcje, w tym strefę gier arcade oraz promocje dla pierwszych klientów.
- Dla pierwszych 100 osób darmowy Whopper, a dla trzech pierwszych roczne vouchery! Dowiedz się więcej o tej gorącej nowości!
Pierwszy Burger King w Rzeszowie
W Millenium Hall otwarta zostanie pierwsza restauracja Burger King w Rzeszowie. Lokal pojawi się w strefie food court. Tego dnia zaplanowano atrakcje dla klientów, w tym promocje i nagrody dla pierwszych gości. Restauracja Burger King ma uzupełnić ofertę gastronomiczną centrum handlowego i zapewnić mieszkańcom Rzeszowa łatwy dostęp do menu znanej sieci.
Już 18 grudnia otwieramy pierwszą i długo wyczekiwaną restaurację w Rzeszowie, w Millenium Hall. Tego dnia czekać będzie na Was mnóstwo gorących atrakcji, więc musicie tam być -informuje Burger King Polska.
Z okazji otwarcia przygotowana zostanie strefa automatów z grami, nawiązująca do dawnych salonów arcade. Klienci będą mogli wziąć udział w rywalizacji o nagrody. Dla odwiedzających będzie to również możliwość spróbowania burgerów grillowanych na ogniu, w tym wersji plant-based, a także innych pozycji z menu sieci, oferowanych w segmencie fast food.
Nagrody i vouchery na otwarciu Burger King w Rzeszowie
Pierwsze 100 osób, które tego dnia pojawią się w lokalu, otrzyma darmowego Whoppera, jedną z najpopularniejszych burgerów w ofercie marki. Dodatkowo trzy pierwsze osoby w kolejce dostaną vouchery uprawniające do bezpłatnego korzystania z wybranych burgerów przez pierwszy rok działalności rzeszowskiego lokalu.
Burger King działa na polskim rynku od 2007 roku. Obecnie sieć liczy 79 restauracji w kraju. W 2022 roku master franczyzobiorcą marki została firma Rex Concepts, odpowiedzialna za rozwój Burger King® w Polsce, Czechach i Rumunii. Spółka koncentruje się na rozbudowie sieci lokali, inwestycjach w nowe technologie oraz podnoszeniu standardów obsługi, aby dostosować ofertę do oczekiwań klientów na poszczególnych rynkach.