Popularne na całym świecie marki otwierają się w końcu na polski rynek. Już za niedługo oferta np. sklepów, stacji paliw, czy nawet fast-foodów powiększy się. To dobre wieści, po tym jak z naszego kraju wyniosły się w ostatnich latach: Orsay, Tesco, TXM Textilmarket, Sfera, Salamander, czy chociażby Promod, a nawet popularne na całym świecie Shoopee. Ale spokojnie, ich miejsce zajmą nowe marki. My jako klienci możemy tylko czekać i zacierać ręce na promocje, które będą wiązać się z otwieraniem nowych placówek na terenie polskich miast. Zobaczcie, jakie marki wejdą do naszego kraju w 2023 roku i gdzie otworzą swoje placówki.
Sklepy, fast-foody i inne. Te marki wchodzą do Polski
W 2023 roku działalność w Polsce rozpoczną dwie nowe sieci fast-foodów, to: Master Burger i Poopeys. Pierwsza z firm pochodzi z Czech, gdzie od 20 lat oferuje jedzenie. Od dwóch lat działa także na Ukrainie. W Polsce Master Burger otworzy się wpierw w Warszawie. Zaś Poopeys to amerykańska marka. W ich ofercie znajdziemy jedzenie w stylu nowoorleańskim, a lokale tej sieci fast-foodów otworzą się w przeciągu najbliższych miesięcy w Warszawie, Szczecinie i Wrocławiu.
Polacy, którzy uwielbiają takie sklepy jak Action, czy Pepco z pewnością ucieszy informacja, że już za niedługo na nasz rynek wkroczy Woolworth. W ich sklepach znajdziemy tekstylia dla całej rodziny, elektronikę, jak również wyposażenie domu, artykuły dekoracyjne czy nawet zabawki!
Urozmaicenie spotka także kierowców. To dlatego, że za niedługo w Polsce pojawią się stacje benzynowe MOL. To węgierski koncern, który przejął kilkaset stacji po Lotosie. Systematycznie będą otwierane nowe stacje.
W 2023 pojawi się także nowa marka kosmetyczna, to LUSH. I właśnie ta marka otworzy się w Polsce najszybciej, bo już 17 lutego w warszawskich Złotych Tarasach. Klienci LUSH będą mogli wybierać w kosmetykach i artykułach kąpielowych.
Polecany artykuł: