Rzeszów chroni się przed koronawirusem na różne sposoby. Od dziś nieczynne są wszystkie wydziały Urzędu Miasta. Autobusy już od kilku dni świecą pustkami, choć znacznie okrojono kursy - zdjęto wszystkie te, które są oznaczone jako szkolne. Kierowcy mają wyznaczoną strefę oddzieloną od pasażerów taśmą i nie sprzedają biletów. Do tego nie działają tzw. ciepłe guziki - drzwi otwierają kierowcy, a całe autobusy są starannie dezynfekowane.
To nie jedyne zmiany w rzeszowskim ZTM. Wszystkie Punkty Obsługi Podróżnych są nieczynne do odwołania. Najnowszy komunikat brzmi następująco:
"W związku z ogłoszeniem w dniu 13.03.2020 r. przez Premiera Rzeczypospolitej Polskiej stanu zagrożenia epidemicznego w Polsce, informujemy, że od dnia 16.03.2020 r. do odwołania tut. Zarząd Transportu Miejskiego w Rzeszowie nie prowadzi obsługi polegającej na bezpośrednim kontakcie z klientem.
Zalecamy załatwianie spraw telefonicznie e-mailowo lub za pośrednictwem platformy ePUAP:
– sekretariat: 17 866 0383, e-mail: [email protected]
– rozkłady jazdy: 17 866 03 35
– windykacja: 17 86 60 359, e-mail: [email protected]
– bilety: 17 86 60 360; e-mail: sprzedaż@ztm.erzeszow.plWszystkie Punkty Obsługi Podróżnego są nieczynne do odwołania.
Zachęcamy Podróżnych do wcześniejszego zakupu biletów za pośrednictwem:
– aplikacji mobilnych: GoPay, moBilet, SkyCash, MPay (bilety jednoprzejazdowe),
– strony zbiletem.pl (bilety okresowe),
– sklepu internetowego ebilet.erzeszow.pl (bilety okresowe),
– biletomatów stacjonarnych i mobilnych".
Polecany artykuł: