XXIV edycja Targów Biznes-Żywność-Medycyna-Auto Flota Rzeszów - tego nie możecie przegapić!

i

Autor: mat.prasowe

XXIV edycja Targów Biznes-Żywność-Medycyna-Auto Flota Rzeszów - tego nie możecie przegapić!

2021-10-29 8:00

Jedna z największych imprez wystawienniczo-handlowych w południowo-wschodniej Polsce powraca jesienią z kolejną, już 24 odsłoną. Po sukcesie wersji on-line zeszłorocznej edycji, w tym roku organizatorzy połączyli doświadczenia i przygotowali hybrydę, która połączy wersję stacjonarną i wirtualną, przez to działanie zdecydowanie zwiększy się zasięg i skala eventu.

W G2A Arenie w Jasionce koło Rzeszowa będzie można zobaczyć oferty dystrybutorów artykułów spożywczych, firm ubezpieczeniowych, banków, firm działających w branży turystycznej, hotelarskiej, informatycznej, telekomunikacyjnej, firm zajmujących się wyposażeniem i aranżacją wnętrz: sklepów, hurtowni, biur, lokali gastronomicznych. Od kilku edycji wśród wystawców są również dealerzy samochodów dostawczych i osobowych. Obecność zagranicznych producentów nadaje wydarzeniu międzynarodowy charakter i przyciąga corocznie kilka tysięcy zwiedzających. Na wszystkich uczestników czekają także liczne promocje, degustacje, a także losowania nagród. Wstęp na Targi jest bezpłatny. W drugi dzień Targów (4 listopada) o godz. 13:00 odbędzie się koncert zespołu Piękni i Młodzi.

Ogólnopolski Kongres FMCG

Równocześnie z Targami odbędzie się Kongres: „Dokąd zmierza polski handel?”, który zgromadzi ekspertów, liderów opinii oraz kluczowe postacie w polskim handlu, w tym przedstawicieli kierownictw największych koncernów i firm rynku FMCG. Moderatorami będą redaktorzy najlepszych pism branżowych. Przez dwa dni będą odbywały się prezentacje, panele dyskusyjne, debaty poświęcone bieżącej sytuacji w handlu oraz trendom, nowym oczekiwaniom klientów i prognozowanym kierunkom rozwoju.

XXIV edycja Targów Biznes-Żywność-Medycyna-Auto Flota Rzeszów - tego nie możecie przegapić!

i

Autor: mat.prasowe

Program debat w ramach tegorocznego Kongresu prezentuje się następująco:

3 listopada, środa

  • 12:20 - 13:20, DEBATA: "Przyszłość polskiego konsumenta. Które zachowania wymuszone przez pandemię będą dalej ulegać wzmocnieniu a które osłabną", Moderator: Szymon Mordasiewicz, Commercial Director Consumer Panel Poland w GfK,
  • 13:50 - 14:50, DEBATA: "Wraca SMART shopper. Co to oznacza dla koszyka i zakupów. Czy rzeczywiście wszystko musi być taniej i na promocji? 7 segmentów polskiego konsumenta. Czym różnią się od siebie i jakie typy dominuję w małym formacie.", Moderator: Szymon Mordasiewicz, Commercial Director Consumer Panel Poland w GfK

4 listopada, czwartek

  • 10:20 - 11:20, DEBATA: "Co małe sklepy wyciągnęły z większego, pandemicznego koszyka i jak zatrzymać pozyskanych w czasie pandemii klientów? Czym można wygrywać z dyskontami i dlaczego niektórym się to udaje?", Moderator:  dr Michalina Szczepańska, Redaktor Naczelna, Handel
  • 11:45 - 12:45, DEBATA: "Zredefiniowana normalność: czy brak stabilizacji i powracające pandemiczne fale zakupów na zapas już zostaną? Jak się przygotować i jak reagować na tak szybko zmieniający się popyt konsumentów?", Moderator:  dr Michalina Szczepańska, Redaktor Naczelna, Handel

Równocześnie będzie realizowana Akademia Trade Marketingu współorganizowana przez pismo Hurt i Detal. W ramach niej specjalista od zwiększania sprzedaży oraz Visual Merchandisingu oraz ekspert ogólnopolskiego tytułu branżowego Hurt & Detal dr Marek Borowiński zrealizuje prezentacje:

  • "Jak za pomocą visual merchandisingu i skutecznej komunikacji POS zwiększyć sprzedaż w Twoim sklepie,
  • "Jak zmieniły się zachowania konsumenckie w czasie Pandemii? Czyli kim jest nowy klient i jaki będzie wywierał wpływ na trendy w handlu?".

Ponadto na odwiedzających czekają również prezentacje na bazie aktualnych badań i analiz, które zaprezentują partnerzy wydarzenia.

W programie:

3 listopada

  • 12:00 - 12:15, Prezentacja wprowadzająca do debaty, Szymon Mordasiewicz, Commercial Director Consumer Panel Poland w GfK,
  • 13:30 - 13:45, Prezentacja wprowadzająca do debaty, Michał Maksymiec, Dyrektor ds. współpracy z sieciami detalicznymi Panelu Gospodarstw Domowych, GfK Polonia

4 listopada

  • 10:00 - 10:15, Prezentacja wprowadzająca, Elżbieta Szarejko, Ekspert, CMR
  • 11:25 - 11:40, Prezentacja "Normalność dwubiegunowa. Redefinicja zakupów - potrzeb - miejsc zakupów.", Tomasz Wysocki, Client Business Partner / Sourcing Leader, NielsenIQ

W programie przewidziano także Kongres Mięsny, w ramach którego odbędzie się dyskusja "Czy pandemia zmieniła branżę mięsną, czy zmieniła klienta - perspektywy i trendy ?". Ponadto odbędzie się konferencja finansowa poświęcona kluczowym aspektom z zakresu ekonomii szczególnie ważnym dla handlu zrealizowana przez ekspertów z GWW. Tematyka przedstawia się następująco:

  • PREZENTACJA: "Polski Ład – nowe wyzwania dla przedsiębiorców” , Mateusz Pietranek, doradca podatkowy, GWW
  • PREZENTACJA: "Polski Ład – planowane instrumenty wsparcia – ulgi i zachęty podatkowe", Aneta Skowron, adwokat, GWW

Artykuł sponsorowany