W G2A Arenie w Jasionce koło Rzeszowa będzie można zobaczyć oferty dystrybutorów artykułów spożywczych, firm ubezpieczeniowych, banków, firm działających w branży turystycznej, hotelarskiej, informatycznej, telekomunikacyjnej, firm zajmujących się wyposażeniem i aranżacją wnętrz: sklepów, hurtowni, biur, lokali gastronomicznych. Od kilku edycji wśród wystawców są również dealerzy samochodów dostawczych i osobowych. Obecność zagranicznych producentów nadaje wydarzeniu międzynarodowy charakter i przyciąga corocznie kilka tysięcy zwiedzających. Na wszystkich uczestników czekają także liczne promocje, degustacje, a także losowania nagród. Wstęp na Targi jest bezpłatny. W drugi dzień Targów (4 listopada) o godz. 13:00 odbędzie się koncert zespołu Piękni i Młodzi.
Ogólnopolski Kongres FMCG
Równocześnie z Targami odbędzie się Kongres: „Dokąd zmierza polski handel?”, który zgromadzi ekspertów, liderów opinii oraz kluczowe postacie w polskim handlu, w tym przedstawicieli kierownictw największych koncernów i firm rynku FMCG. Moderatorami będą redaktorzy najlepszych pism branżowych. Przez dwa dni będą odbywały się prezentacje, panele dyskusyjne, debaty poświęcone bieżącej sytuacji w handlu oraz trendom, nowym oczekiwaniom klientów i prognozowanym kierunkom rozwoju.
Program debat w ramach tegorocznego Kongresu prezentuje się następująco:
3 listopada, środa
- 12:20 - 13:20, DEBATA: "Przyszłość polskiego konsumenta. Które zachowania wymuszone przez pandemię będą dalej ulegać wzmocnieniu a które osłabną", Moderator: Szymon Mordasiewicz, Commercial Director Consumer Panel Poland w GfK,
- 13:50 - 14:50, DEBATA: "Wraca SMART shopper. Co to oznacza dla koszyka i zakupów. Czy rzeczywiście wszystko musi być taniej i na promocji? 7 segmentów polskiego konsumenta. Czym różnią się od siebie i jakie typy dominuję w małym formacie.", Moderator: Szymon Mordasiewicz, Commercial Director Consumer Panel Poland w GfK
4 listopada, czwartek
- 10:20 - 11:20, DEBATA: "Co małe sklepy wyciągnęły z większego, pandemicznego koszyka i jak zatrzymać pozyskanych w czasie pandemii klientów? Czym można wygrywać z dyskontami i dlaczego niektórym się to udaje?", Moderator: dr Michalina Szczepańska, Redaktor Naczelna, Handel
- 11:45 - 12:45, DEBATA: "Zredefiniowana normalność: czy brak stabilizacji i powracające pandemiczne fale zakupów na zapas już zostaną? Jak się przygotować i jak reagować na tak szybko zmieniający się popyt konsumentów?", Moderator: dr Michalina Szczepańska, Redaktor Naczelna, Handel
Równocześnie będzie realizowana Akademia Trade Marketingu współorganizowana przez pismo Hurt i Detal. W ramach niej specjalista od zwiększania sprzedaży oraz Visual Merchandisingu oraz ekspert ogólnopolskiego tytułu branżowego Hurt & Detal dr Marek Borowiński zrealizuje prezentacje:
- "Jak za pomocą visual merchandisingu i skutecznej komunikacji POS zwiększyć sprzedaż w Twoim sklepie,
- "Jak zmieniły się zachowania konsumenckie w czasie Pandemii? Czyli kim jest nowy klient i jaki będzie wywierał wpływ na trendy w handlu?".
Ponadto na odwiedzających czekają również prezentacje na bazie aktualnych badań i analiz, które zaprezentują partnerzy wydarzenia.
W programie:
3 listopada
- 12:00 - 12:15, Prezentacja wprowadzająca do debaty, Szymon Mordasiewicz, Commercial Director Consumer Panel Poland w GfK,
- 13:30 - 13:45, Prezentacja wprowadzająca do debaty, Michał Maksymiec, Dyrektor ds. współpracy z sieciami detalicznymi Panelu Gospodarstw Domowych, GfK Polonia
4 listopada
- 10:00 - 10:15, Prezentacja wprowadzająca, Elżbieta Szarejko, Ekspert, CMR
- 11:25 - 11:40, Prezentacja "Normalność dwubiegunowa. Redefinicja zakupów - potrzeb - miejsc zakupów.", Tomasz Wysocki, Client Business Partner / Sourcing Leader, NielsenIQ
W programie przewidziano także Kongres Mięsny, w ramach którego odbędzie się dyskusja "Czy pandemia zmieniła branżę mięsną, czy zmieniła klienta - perspektywy i trendy ?". Ponadto odbędzie się konferencja finansowa poświęcona kluczowym aspektom z zakresu ekonomii szczególnie ważnym dla handlu zrealizowana przez ekspertów z GWW. Tematyka przedstawia się następująco:
- PREZENTACJA: "Polski Ład – nowe wyzwania dla przedsiębiorców” , Mateusz Pietranek, doradca podatkowy, GWW
- PREZENTACJA: "Polski Ład – planowane instrumenty wsparcia – ulgi i zachęty podatkowe", Aneta Skowron, adwokat, GWW
Artykuł sponsorowany