Spis treści
- Taniej po Podkarpaciu z PKP Intercity
- PKP Intercity obniża ceny biletów okresowych
- Kampania „Dbamy o dobre relacje”
Taniej po Podkarpaciu z PKP Intercity
PKP Intercity w nowym roku szkolnym stara się zachęcić pasażerów do korzystania z kolei, oferując atrakcyjne zniżki na bilety okresowe w woj. Podkarpackim. Obniżki obejmują aż 104 odcinki, a największe sięgną blisko 67%.
Mieszkańcy Rzeszowa mogą cieszyć się zniżką o 113 zł na połączenie do Krakowa, co stanowi niemal 20% spadek. Podobne korzyści czekają pasażerów podróżujących między Ropczycami a Sędziszowem Małopolskim, gdzie cena biletu spadła o 180 zł. Przemyśl także korzysta z obniżek, podróżując do Rzeszowa o 146 zł taniej, czyli o 17% mniej. Na 61 odcinkach województwa podkarpackiego pasażerowie zapłacą o ponad 50 zł mniej. Dokładny cennik znajduje się na stronie PKP Intercity.
PKP Intercity obniża ceny biletów okresowych
Nie tylko Podkarpacie cieszy się niższymi cenami biletów okresowych. Obniżki obejmują 15 województw i są różne - od 1 zł do 239 zł, zależnie od trasy i cen wcześniejszych biletów. Celem jest poprawa sprzedaży biletów miesięcznych i zwiększenie liczby pasażerów, zwłaszcza w dni robocze, kiedy podróżujących jest zwykle mniej. Najwyższe obniżki przekraczają 100 zł na 190 odcinkach, a na 206 innych odcinkach można liczyć na zniżki między 50 a 99 zł. Trasa Słupsk - Trójmiasto ma największą obniżkę, aż o 239 zł. Inne trasy, takie jak Rzeszów Główny - Przemyśl (-146 zł), Skarżysko Kamienna - Kielce (-117 zł) czy Olsztyn Główny - Toruń (-115 zł), również oferują wysokie upusty.
Kampania „Dbamy o dobre relacje”
Wraz z 1 września rozpoczyna się kolejna odsłona kampanii PKP Intercity pod hasłem „Dbamy o dobre relacje”, która tym razem skupia się na seniorach. Zobaczymy w niej przede wszystkim wiele pozytywnych emocji oraz inspirujących do podróży koleją bohaterów w wieku 60+. Jej celem jest nie tylko zachęcenie tej grupy odbiorców do podróżowania pociągami Intercity, ale także przekonanie każdego, kto jeszcze nie miał okazji spróbować podróżowania koleją lub korzysta z niej sporadycznie. Kampania obejmuje działania 360, tj. telewizję, radio, prasę, digital, video oraz social media. Całość potrwa do 30 września br.
ZOBACZ: Lokomotywa z grafiką o Rodzinie Ulmów