Nestea znika z półek
Nestlé, właściciel marki mrożonej herbaty Nestea zaskoczył detalistów w Niemczech informacją o wstrzymaniu sprzedaży – czytamy na portalspozywczy.pl, o zaskakujących informacjach niemieckiego Lebensmittelzeitung. Popularny napój nie będzie już dowożony do sklepów, co oznacza, że zniknie z półek po wyczerpaniu zapasów zgromadzonych w marketach. Według przewidywań na niemieckim rynku, wysprzedanie mrożonej herbaty potrwa do końca marca. Kolejnych dostaw nie będzie, przynajmniej na razie.
CZYTAJ TAKŻE: Kultowy napój wróci do sklepów. W latach 70. był hitem!
Problem na rynku „ice tea”
W centrali Nestlé toczą się dyskusje odnośnie tego, jak postępować z marką Nestea. Jej udział w rynku mrożonej herbaty znacznie zmniejszył się. „PS” donosi, że branża „ice tea” w Niemczech przeżywa problem z popytem, co zmusza ich właścicieli do zmiany strategii. Nestlé nie odniósł się do opublikowanych informacji.
ZOBACZ: Te produkty podrożały najbardziej. Królowie inflacji
Co z Nestea w Polsce?
„PS” donosi, że od początku 2020 roku Nestlé współpracuje z firmą Maspex „w zakresie partnerstwa dystrybucyjnego i produkcyjnego marki Nestea na rynku polskim” – czytamy. Współpraca pozwala dystrybuować popularny napój także do Rumunii, Bułgarii, Węgier, Czech, Słowacji i innych bałtyckich krajów.
Do stycznia 2018 licencję na dystrybucję Nestea miała Coca-Cola. Później firma wprowadziła na rynek Fuztea, a licencję na Nestea przejął Hoop Polska – informuje Portal Spożywczy.
Źródło: Portal Spożywczy
Polecany artykuł: