Do takich należą m.in. zlecenia na wyroby medyczne. Zanim jednak przyjdziecie do podkarpackiego funduszu, wcześniej musicie umówić się na wizytę. Zrobicie to przez telefon.
- Od 19 października ograniczamy możliwość realizacji niektórych usług w Narodowym Funduszu Zdrowia, ale nie zamykamy swoich drzwi dla pacjentów. W przypadku pilnej potrzeby realizacji jakiegoś świadczenia na przykład na wyroby medyczne nasi pracownicy są gotowi niezwłocznie tę sprawę załatwić. W pozostałych przypadkach prosimy naszych klientów o korzystanie z formy elektronicznej lub przez telefon. W ten sposób można załatwić bardzo wiele spraw. Na naszej stronie internetowej podany jest cały komplet adresów e-mail, adres skrzynki ePUAP i numerów telefonów pod którymi spokojnie można załatwić zdecydowaną większość swoich spraw w sposób bezpieczny, bez wychodzenia z domu i bez zgłaszania się do urzędu - mówi Rafał Śliż, rzecznik podkarpackiego oddziału NFZ.
Ważne dokumenty możecie wrzucić do specjalnej skrzynki. Urzędnicy odpowiedzą na nie listem. - W sytuacji, gdy dokument papierowy musi być zostawiony w NFZ, można go zostawić w specjalnym miejscu, a wszelkie odpowiedzi, potwierdzone zlecenia czy wnioski są odsyłane bezpłatnie listem poleconym do domu pacjenta - wyjaśnia rzecznik podkarpackiego NFZ.