Burmistrz miasta Jarosław w komunikacie opublikowanym w serwisie miasta zaznacza, że w kwestii likwidacji Straży Miejskiej „poważną rolę odgrywają konsultacje społeczne dające mieszkańcom możliwość swobodnego wypowiedzenia się za albo przeciw”
- Wyniki konsultacji będą istotnym czynnikiem przy rozstrzyganiu o dalszych losach tej formacji – czytamy.
Likwidacji Straży Miejskiej w Jarosławiu?
Konsultacje już się rozpoczęły i potrwają do 31 marca 2023 roku. Przeprowadzone są z wykorzystaniem formularza konsultacyjnego, w wersji papierowej i elektronicznej.
- Formularz konsultacyjny w wersji elektronicznej, do konsultacji przez Internet, dostępny jest w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Jarosławia www.bip.jaroslaw.um.gov.pl. Formularz w wersji papierowej można pobrać w Kancelarii Urzędu Miasta Jarosławia 37-500 Jarosław, ul. Rynek 1 pokój nr 2 albo wydrukować z pliku zamieszczonego poniżej lub w zakładce „konsultacje społeczne” na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Jarosławia www.bip.jaroslaw.um.gov.pl - informuje serwis.
Co dalej zrobić z formularzem? Ten w wersji papierowej należy:
- złożyć w urnie w holu Urzędu Miasta Jarosławia, Rynek 1, parter
- lub przesłać na adres: Urząd Miasta Jarosławia 37-500 Jarosław, ul. Rynek 1
- lub przesłać skan wypełnionego formularza pocztą elektroniczną na adres: [email protected]
- Wyniki konsultacji zostaną podane do publicznej wiadomości w terminie do 30 dni od daty ich zakończenia. Wyniki konsultacji mają charakter opiniodawczy – brzmi treść komunikatu.
Polecany artykuł: