Telefon komórkowy

i

Autor: pixabay.com/zdjęcia ilustracyjne

Wydarzenia

Jesteś klientem tego operatora? Pośpiesz się, bo mogą ci przepaść pieniądze!

2024-11-21 13:59

"W związku z wątpliwościami UOKiK zwracamy środki, które są równowartością pobranych opłat za utrzymanie numeru w sieci" - czytamy w poście Orange w mediach społecznościowych. Jest on skierowany do byłych klientów operatora. Wniosek o odzyskanie środków można złożyć tylko do 18 grudnia! Trzeba się pośpieszyć.

Zwroty środków w sieci Orange

"24 stycznia 2024 r. przestaliśmy pobierać opłatę za utrzymanie numeru w sieci w ofercie na kartę. Opłata w wysokości 5 zł była naliczana za każde 31 dni braku aktywności Abonenta w okresie od 4.04.2022 r. do 24.01.2024 r."

- możemy przeczytać w facebookowym poście Orange.

Firma dodała, że "w związku z wątpliwościami UOKiK zwracamy środki, które są równowartością pobranych opłat za utrzymanie numeru w sieci".

Jak się okazuje, chodzi o osoby, które kiedyś z przestały korzystać z usług operatora i wcześniej nie otrzymały jeszcze zwrotu środków.

Kto dokładnie może złożyć wniosek o zwrot środków?

"Byli klienci oferty Orange na kartę, którym w okresie od 4.04.2022 do 24.01.2024 r. pobraliśmy opłatę za utrzymanie numeru w sieci i którzy nie dostali zwrotu środków do tej pory, jako doładowanie konta oferty na kartę lub korektę faktury (nie mają konta w Orange)".

Warto jednak pamiętać, że wniosek można złożyć od 18 listopada do 18 grudnia 2024 roku.

Co trzeba zrobić, by otrzymać zwrot należnych środków? Orange informuje, że należy wypełnić wniosek - można to zrobić za pomocą specjalnego formularza. Dane potrzebne do jego wypełnienia to:

- PESEL lub numer dokumentu podany przy rejestracji numeru w Orange,

- numer telefonu, z którego była pobrana opłata za utrzymanie numeru w sieci,

- numer rachunku bankowego, na który przelany zostanie zwrot.

"Zwrot klienci otrzymają na numer rachunku bankowego podany na formularzu. Środki przelejemy najpóźniej do 18 lutego 2025 r."

- informuje operator.

A co z obecnymi klientami Orange?

W komunikacie na swojej stronie internetowej Orange przekazało, że w obecnych klientów, którzy wciąż korzystają z oferty na kartę, zwrot został już przyznany i trafił na:

- numer, który został obciążony opłatą i nadal był aktywny w ofercie na kartę,

- inny aktywny numer ofercie na kartę tego samego klienta, jeżeli numer, z którego została pobrana opłata, był zdezaktywowany.

"Zwrot został zrealizowany w dniach 9–22 lipca 2024 r. Po zasileniu konta klient otrzymał potwierdzenie SMS"

- czytamy w komunikacie na stronie firmy.

Arcytrudny quiz o polskich górach

Pytanie 1 z 10
Najwyżej położony punkt Polski to...

Zamówiliśmy Burgera Drwala 2024! Oto skład i cena kanapki

Zobacz naszą galerię!

Rzeszów Radio ESKA Google News
Autor:
Maks on air - Eurowizja, Orange Warsaw