Rejestr Danych Kontaktowych, czyli w skrócie RDK, to baza, dzięki której urzędnik będzie mógł skontaktować się z mieszkańcem telefonicznie lub SMS-em. A poinformować może o dokumentach gotowych do odbioru, rozpatrzeniu złożonych wniosków, potrzebie uzupełnienia dokumentów lub informacji w Twoich sprawach, prowadzonych w urzędach czy też o zbliżającym się terminie upływu ważności dowodu osobistego.
Wniosek o umieszczenie w bazie może złożyć każda osoba pełnoletnia, posiadająca numer PESEL. Zarejestrować można się zarówno przez Internet, wtedy konieczne jest posiadanie profilu zaufanego lub e-dowodu, jak również osobiście- w Wydziale Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Jasła.
Zaś dzięki Miejskiemu Portalowi Płatniczemu będzie można łatwo i szybko uregulować podatkowe należności. Tu także niezbędne jest posiadanie profilu zaufanego. Opłacić będzie można m.in. podatek od nieruchomości od osób prawnych i fizycznych, podatek od środków transportowych od osób prawnych i fizycznych, opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi, czynsz i dzierżawy, a także podatek od posiadania psa.
Bardziej szczegółowe informacje można znaleźć na stronie Urzędu Miasta Jasła.
Polecany artykuł: