Biedronka wprowadza nową funkcję dla klientów. Od teraz paragon dostaniemy także w wersji elektronicznej
Klienci Biedronki mogą korzystać już z nowej funkcji. Sieć sklepów udostępnia osobom korzystającym z karty Moja Biedronka lub aplikacji mobilnej Biedronka możliwość korzystania z usługi e-paragonów fiskalnych. Jak podkreślają przedstawiciele sklepu, oszczędność papieru paragonowego może wynieść nawet 75 tysięcy kilometrów rocznie. Dzięki nowemu rozwiązaniu potwierdzenie zakupów trafi na konto użytkownika na stronie moja.biedronka.pl oraz do aplikacji.
Biedronka słucha klientów i wdrożenie e-paragonów jest tego najlepszym dowodem. Dziennie odwiedza nas średnio 5 milionów klientów dlatego premierę poprzedziliśmy szeregiem testów, tak aby mieć pewność, że wszystkie systemy ze sobą współpracują. Dzisiaj oddajemy nową funkcję, na którą wielu czekało. Nasze produkty cyfrowe tworzymy z myślą o klientach - ponieważ przyświeca nam cel ciągłego doskonalenia tego, co oferujemy – mówi Ewa Piechota – starsza menedżerka projektu, odpowiedzialna za wdrożenie funkcjonalności e-paragonów od strony aplikacji mobilnej Biedronka.
Polecany artykuł:
Co trzeba zrobić, aby korzystać z nowej funkcji w Biedronce?
Z nowej funkcji będą mogli skorzystać klienci, którzy aktywują usługę e-paragon w aplikacji lub na stronie moja.biedronka.pl. Co istotne, konieczne będzie zaktualizowanie aplikacji do wersji 2.8.0. Podczas zakupów, jeżeli będziemy chcieli skorzystać z nowej usługi, powinniśmy użyć karty Moja Biedronka lub aplikacji, co ważne, przed zakończeniem zakupów. Tak, jak w przypadku chęci skorzystania z rabatów oferowanych przez sklep. Każdy cyfrowy paragon fiskalny będzie przechowywany na koncie użytkownika przez 3 lata. Będzie także możliwość pobrania pliku. Aktualnie z nowej usługi można korzystać już w 1700 placówkach na ternie całego kraju.
ZOBACZ: NAJWYŻSZE BUDYNKI W RZESZOWIE. ROBIĄ WRAŻENIE