Pracownik Biedronki mówi wprost, co najbardziej denerwuje go w klientach
To wideo wzbudziło wiele emocji. Pracownik Biedronki, tworzący nagrania na TikToku, opublikował filmik, w którym pokazuje zachowanie klientów, które najbardziej go denerwuje. To fakt, może być ono negatywnie odbierane, ale przede wszystkim jest wyrazem braku kultury wobec drugiej osoby. Pod nagraniem pojawiło się mnóstwo komentarzy. Ich liczba świadczy o tym, że to ważny temat.
Użytkownik TikToka o nicku Majkel to pracownik Biedronki. Od dłuższego czasu publikuje on nagrania w dosyć humorystyczny sposób pokazujące pracę w popularnym dyskoncie. My z tych rzeczy się śmiejemy, ale z perspektywy kasjerów, mogą one już nie być takie zabawne.
Na jednym z ostatnich filmów widzimy sytuację, podczas której kasjer obsługuje klientkę, a ta rozmawia przez telefon i w ogóle nie zwraca na niego uwagi. Nie odpowiada na przywitanie, a także na pytania o posiadanie karty lojalnościowej czy liczbę bułek.
Zdenerwowany całą sytuacją kasjer postanawia zrobić to samo, co klientka. Odkłada na bok produkty i dzwoni do znajomego. Wówczas klientka bardzo szybko przerywa swoją rozmowę i jest zdziwiona zachowaniem pracownika Biedronki. Pod nagraniem pojawiło się mnóstwo komentarzy.
-Zawsze mówię że oddzwonię bo w kasie jestem. Szanujmy się nawzajem! - podkreśla jedna z użytkowniczek. Ja w ogóle nie znoszę jak ktoś rozmawia przez telefon w sklepie, jakby nie można było porozmawiać po zakupach – zauważa kolejna osoba.
ZOBACZ: MASZ TAK NA IMIĘ? CZEKA CIĘ UDANY ROK