Kłótnia o kasy samoobsługowe w Biedronce
Krótkie nagranie na TikToku wywołało sporą kłótnię o kasy samoobsługowe w sklepie Biedronka. Chaotyczne wideo przedstawia strefę z kasami i mnożące się dobrze znane komunikaty „artykuł został zabrany ze strefy pakowania. Umieść artykuł w strefie pakowania przed kontynuacją transakcji". Pod nagraniem wybuchła burza. Internauci obwiniają pracowników za bród i lenistwo, a inni ich bronią zrzucając winę na klientów. Nagranie wyświetlono już kilkadziesiąt tysięcy razy. Zobaczcie sami:
ZOBACZ: Łoś biegał ulicami Rzeszowa!
Kłótnia o kasy w Biedronce. „Pracownicy słyszą to i nic nie robią”
Pod nagraniem internauci zaczęli przerzucać winę z pracowników na klientów i na odwrót. Niewiele jest merytorycznych komentarzy, które odnoszą się do nagrania, a jedynie przerzucanie odpowiedzialności za to, kto odpowiada za przedstawioną na wideo sytuację.
Jak ktoś nie umie sam kasować zapraszamy do zwykłej kasy – napisała jedna z internautek, która doczekała się odpowiedzi. - No sorry, ostatnio nabijając fasolkę szparagową kasa wołała kogoś do weryfikacji bo nie rozpoznało fasolki – napisano.
Sporym zainteresowaniem cieszył się komentarz jednej z widzek
I pracownicy słysząc to nic nie robią – napisała kobieta.
Pod tym wpisem napisano:
Słyszą i robią, ale zazwyczaj kasjer z kasy 1 musi podchodzić. Ma kolejkę i samoobsługi. Pretensje do tych u góry, nie do zwykłych pracowników.
No i jeszcze pewnie powiesz, że na sklepie też ich nie ma, gdyż na przerwie kawkę piją i nic nie robią
Jak są po drugiej stronie sklepu to najczęściej nie słyszą i nie widzą, że jest potrzebna pomoc. Nie pamiętam kiedy w pracy piłam kawę
Inni zaś zauważyli, że problemem nie muszą być zapracowani pracownicy, a sami klienci:
Ludzie uruchomią każda kasę a potem idą na liniowke no ale to wina pracowników
Ja proponuję, aby Ci co to nagrywają poszli na jeden dzień do takiej Biedronki do pracy i to w piątek
Jaki jest problem w tym, żeby odłożyć koszyk na swoje miejsce? Niestety to klienci sami robią ten syf
Polecany artykuł: